• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Β΄ τάξη

Γενικοί Στόχοι

Σκέψεις για το Γλωσσικό Μάθημα

Οι βασικοί άξονες διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος στους οποίους δίνεται ιδιαίτερη έμφαση είναι:

  1. Ακρόαση
  2. Ανάγνωση
  3. Κατανόηση
  4. Ορθογραφία
  5. Προφορική έκφρασή
  6. Γραπτή έκφραση

Ανάγνωση

Ορθογραφία

Γραπτή έκφραση

Γραφή

Σκέψεις για τα Μαθηματικά

Έχουμε ως στόχο τα παιδιά να απαντούν εύκολα, γρήγορα και σωστά στις πράξεις πρόσθεσης, αφαίρεσης, πολλαπλασιασμού και διαίρεσης μέχρι το 20. Αυτό θα το πετύχουν με:

π.χ.  3Χ5=15,  5Χ3=15,  15:5=3,  15:3=5

        7+8=15,  8+7=15,   15-8=7,  15-7=8

Έμφαση στην υπερπήδηση ως το 20 (9+4= )

Έμφαση στην υπερπήδηση ως το 100 (48+35= )

Έμφαση στο χαλασμό δεκάδας (12-7= )

Πίνακες πολλαπλασιασμού (πίνακες 1,2,3,4,5,6,10)

Επιπλέον θα ασχοληθούμε με τις ενότητες:

  1. Δισδιάστατη γεωμετρία - Στερεομετρία
  1. Κλάσματα
  1. Περίμετρος και εμβαδόν
  1. Η έννοια του χρόνου

Εξερεύνηση

Η εξερεύνηση είναι μια δραστηριότητα κατά την οποία οι μαθητές εξερευνούν ελεύθερα μαθηματικές έννοιες.

Οι δραστηριότητες εξερεύνησης συμβάλλουν:

Διερεύνηση

Στη διερεύνηση τα παιδιά διερευνούν μαθηματικές ιδέες σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο και έχουν την ευκαιρία:

Κατανόηση προβλήματος (Πώς εργάζομαι;)

  1. Διαβάζω το πρόβλημα ολόκληρο.
  2. Ξαναδιαβάζω το πρόβλημα σταδιακά εντοπίζοντας τις σημαντικές πληροφορίες (δεδομένα).Τα υπογραμμίζω.
  3. Διαβάζω την ερώτηση για να μάθω τι μου ζητείται (ζητούμενο).
  4. Γράφω τη μαθηματική πρόταση.
  5. Γράφω ολοκληρωμένη απάντηση (αφού ξαναδιαβάσω την ερώτηση).

Γενικές επισημάνσεις/ οδηγίες

Τι πρέπει να ξέρουν οι γονείς σχετικά με την εργασία στο σπίτι;

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία!

Οι δασκάλες της Β’ τάξης:

Σκεύη Λάμπρου και Μαρία Πατσαλίδου